Диета за отслабване в областта на бедрата и дупето

0
352

Една супер диета за отслабване точно днес, защото знаем, че мазнините много лесно се натрупват в тези две области, но за сметка на това се свалят изключително трудно.

Бързаме да ви зарадваме, че с тази диета, ще постигнете така желаните резултати. Но няма да стане току така. Ще трябва да си наложите някои ограничения и да ги спазвате стриктно.

Сутрин, още със самото отваряне на очите, единствената мисъл, която е в състояние да ви вдигне от леглото е тази за горещото и ароматно кафе. Е, ще трябва да си намерите друг мотив. Чаша прясно изцеден фреш, например, но не и подсладена напитка или натурален сок, който в повечето случаи съдържа в състава си огромно количество захари, които вярваме, че предпочитате да си ги спестите.

Почитатели сте на по-мазната храна. За съжаление тя първа полепва по нежеланите от вас зони. Така, че кое предпочитате повече – чипса или хубава фигура?

Друга ситуация, пред която може би сте изправени ежеседмично е следната. Петък вечер е! Излизате да се позабавлявате и изпивате едно неразумно количество алкохолни напитки или коктейли. И същото се повтаря и в събота. Е, алкохолът също е една от напитките, които ще ви се наложи да изключите от менюто си.

Нека ви дадем една доста харесвана примерна диета, която да приложите ако решите, че вашата мисия се казва слаби и добре оформени бедра и стегнато дупе.

Здравословна диета за бедра и дупе:

Предлагаме ви да опитате на закуска една хубаво препечена филийка, направена от пълнозърнест хляб и един вкусен, домашен домат и едно рохко яйце. Нека обяда ви да съдържа 2 сухарчета, 100 гр сирене и една чиния от вкусно ухаеща и полезна за цялостния организъм – зеленчукова супа. Ако следобед почувствате глад, чувствайте се свободни да си вземете плодове (като не прекалявате с консумираното количество разбира се). Стигаме до най-ключовото хранене – вечерята. Тя, често пъти, е препъни камъчето в диетите. А и знаете правилото за вечерното ядене – най-късно до 18 часа, за да може организмът да преработи спокойно приетата храна и да не ви стане тежко. Всички тези храни са полезни и стават за диета при заболявания в тежки случай понякога.

След като уточнихме тези неща , обаче, нека ви дадем един пример какво може да включва вашата вкусна и здравословна вечеря, която ще допринесе за бързото достигане и поддържане на стегната фигура и в частност – бедра и дупе. Диета за отслабване

Вечерно меню:
150 гр печено пилешко месо
(голяма) салата от зеленчуци
мини пълнозърнеста кифличка

И понеже сме сигурни, че бихте желали менюто ви да е освен горе изброените неща и разнообразно сме ви подготвили още една вкусна вечеря, за която трябва да се снабдите с:

Две пълни супени лъжици варен фасул
175 г сварени картофки без масло
Една голяма порция със здравословна зеленчукова салата

ВАШИЯТ КОМЕНТАР