Диета за отслабване на корема за жени и мъже

0
340

Без значение дали сте мъж или жена, всеки иска да се сдобие с трениран, стегнат и добре изглеждащ и оформен корем. Мечтата на повечето мъже (но съществуват и определен процент дами) е да се сдобият с така желаните плочки. Това, обаче, няма как да се случи, докато има мазнини в коремната област. Но дори и да не мечтаете за плочки, едва ли има човек, който не иска да притежава стегнато, малко коремче.

За сметка на това, коремът е една от най-трудните за оформяне и стягане части на тялото. За да свалите нужните килограми, които са се натрупали около корема ви е необходимо да спазите следната диета:диета за корема

Нека сутрините ви започват с една лъжица мед на гладно. Време е да потренирате, а след тренировката ви се полага напълно заслужено една здравословна закуска, за да заредите организма си с енергия и сили за предстоящия ден.

Не пропускайте закуската. Тя е най-важното ядене за деня. Ако се чудите какво може да включва тя, съвсем спокойно можете да вземете едно сварено яйце, мюсли или овес. За приготвянето им можете да използвате кисело мляко с ниско съдържание на мазнини.

Второто хранене за деня е обядът. Той също не бива да бъде пропускан. Без грам колебание можете да хапнете пилешка пържола с картофена гарнитура или пък можете да вземете телешко месо, а също и риба.

Два часа, след като сте обядвали е време за следобедна закуска. Тя трябва да бъде нещо леко. Идеалният избор за целта е някакъв плод, защото ще утоли желанието ви за сладко, а в същото време захарите, които ще приемете с приема на плода, ще бъдат полезни за стимулиране на вашия метаболизъм. диета корем коремни преси

Последното хранене за деня, или с други думи – вечерята, е препоръчително да бъде направено не по-късно от 18 часа. Това е така, тъй като храната ще има достатъчно време да бъде усвоена от организма и добре преработена. Имайте предвид, че късното ядене често пъти води до преяждане, което от своя страна освен, че добавя излишни сантиметри към талията е и страшно нездравословно.

Ако се чудите каква да бъде вечерята ви, важно е да знаете, че храните, които консумирате е добре да бъдат богати на протеини. Изварата е перфектна за случая.

Нека ви изброим нагледно кои са храните, които е добре да приемате и кои са тези, които ви държат от мечтаната цел, а именно хубав и стегнат корем.

Позволени храни:

Боб, всички зеленчуци (с изключение на картофите), зехтин (вместо олио), кисело мляко (максимум една кофичка на ден), постно месо, риба и птици, растителни масла, соя, семена, ядки (сурови и безсолни) и яйца.

Забранени храни:

Алкохол, маргарин, кокосово и палмово масло, кофеинови напитки, сладки, тестени, мляко и млечни продукти (изключения – нискомасленото сирене и кисело мляко).

ВАШИЯТ КОМЕНТАР