Отслабване с кисело мляко

0
318

Толкова лесен, приятен и ефикасен метод на отслабване едва ли някога е съществувал и едва ли ще се намери друг такъв. Чувайки за тази нова стратегия в борбата с излишните килограми може би сте леко скептични. Най-доброто, което можете да направите в случая е просто да я изпробвате. При всички положения няма как да ви навреди, а само може да спечелите!

Сега може би сте под напрежение какъв строг режим ще трябва да си изготвите и кога и дали изобщо ще имате време да се подложите на него. А истината е далеч по-приятна.

Какво трябва да направим за да отслабнем само и единствено с консумацията на кисело мляко?

  • В продължение на 7 дни да се придържате към диетата
  • Киселото мляко да е основният продукт, който консумирате
  • Да се храните само с позволените продукти за определените дни

Започваме отзад напред и това не е случайно. Важно е да знаете какво друго можете да приемате като хранителни продукти. Започваме диетата по дни, за да ви улесним максимално.

През първия, втория и третия ден можете да си позволите да избирате между ориз или варени картофи. Разбира се не прекалявайте с количеството. Що се отнася до пиенето, позволено е да се изпие чаша бяло вино. Но не повече.

През четвърти, пети и шести ден можете да добавите чисто пилешко месо, но да отстраните кожата. Позволени са и зеленчуците.

Последният седми ден плодовете са позволена комбинация с млякото, но нямаме предвид да ги консумирате заедно. Първо едното, а след това и другото. Избягвайте банани и грозде.

След като уточнихме какво може да хапваме през дните от седмицата, сега е време да обърнем внимание на основния продукт.

Дневен режим

Закуска:
Сутрините ви е добре да стартират с кофичка пълномаслено кисело мляко. То не трябва да е в комбинация с някакъв друг продукт.

Междинна закуска:
В часовете между 10 и 12 часа е прието да има едно мини хапване. Вашето може да бъде сурови тиквени семки или бадеми, които отново трябва да бъдат сурови (50 грама).

Обяд:
Една кофичка обезмаслено кисело мляко. Нищо повече.

Следобедна закуска:
Салата от настъргано зеле и моркови. Не си и помисляйте обаче да прибавяте към нея олио. Овкусяването на салатата трябва да бъде само с лимон и черен пипер.

Вечеря:
Една кофичка пълномаслено кисело мляко.

Виждате, в менюто ви има цели 5 хранения, така че няма защо да се притеснявате, че можете да изпитате чувство на глад. Иска ни се, обаче, да обърнем внимание на няколко важни неща, които да имате предвид: кисело мляко диета

  • Ключова част от експресната диета са салатите и ядките – те предпазват организма ви от запек
  • Не е добре да превишавате дневната доза на консумираните ядки – съдържат много калории
  • Може би забелязахте, че се редува обезмаслено с пълномаслено мляко – това е задължителна част от диетата. Ще ви обясним защо. Консумацията единствено и само на обезмаслено мляко води до загуба на желаните мазнини, но и до загуба на мускулна маса. От друга страна пълномасленото съдържа доста калории и приемайки само него диетата ще се окаже не ефективна.

ВАШИЯТ КОМЕНТАР