Отслабване с тичане всеки ден

0
362

Спортът е полезен. Спортът е здраве. Спортът е сила.

Много са суперлативите, които можем да използваме по отношение и във връзка със спортуването. Хубаво би било всеки един от нас да извършва някаква физическа дейност, с която не само да поддържа едни здравословни килограми, но и да се грижи за своето добро здравословно състояние.

Едва ли има някой, който да не е наясно с това колко полезно е всекидневното правене на кросове. Да, тичането е един от най-добрите и ефикасни методи в борбата с излишните килограми. Нека разгледаме какви са позитивите от това да тичате всеки ден. Смятаме, че така е най-добре да ви представим нещата, за да вземете решение сами за себе си с какво тичането би допринесло на вас самите.

Какви са ползите от всекидневния крос?

  • Ако тичате малко, но често (да се разбира всеки ден) удължавате живота си
  • Чрез интензивни тренировки и постоянство можете да свалите излишните килограми
  • Равномерно, отлично и балансирано натоварва цялото тяло

Вече знаете, че доста често ще чувате и прочитате думички като постоянство, упорство, търпение, вяра. Всички те ще са ви абсолютно необходими, ако искате резултатите ви да бъдат постоянни, а ние вярваме, че е така. Ето защо изготвихме за вас какво трябва и какво не трябва да правите при спортуването всеки ден и в частност за тичането. Надяваме се представената от нас информация да ви бъде от полза.

Какво да правим:

  • Забравете за бързането
    Ако спортувате в група, много вероятно е да почнете са се съревновавате (тихо или явно) по между си. Това е голяма грешка. Всеки човек има определен ритъм. И ако за един това са по 10 обиколки на ден още в началото, за друг това ще бъде непосилна цел през първите няколко седмици. Всичко това е в реда на нещата. Просто не забравяйте, че единствения човек, с когото трябва да се сравнявате сте вие самите преди и след.
  • Екипировка
    Да, спортният екип е нещо изключително важно. Може и да не ви изглежда така първоначално, но ако сте от хората, които редовно се занимават със спорт или имате сериозни амбиции и искате да бъдете наистина постоянни, то екипът, с който ще тренирате е от изключително значение. Разбира се, най-важното и това, което застава на място номер едно е именно удобството. Подберете дрехи, с които да се чувствате удобно. Бихме ви посъветвали да избягвате памучни дрехи. Заложете на нещо от синтетика, което да позволява на образувалата се пот да се стича, а не да попива. Маратонките или каквито и да е други обувки, с които смятате да спортувате, също не са никак за подценяване. Важно е да ви е удобно на ходилото, за да се съсредоточите в тренировката и тичането, а не върху това, че обувките ви стягат, например. снимки след отслабване

Какво да не правим:

  • Забравете за спринтовете в началото
    Ненужното бързане ще ви измори в пъти по-бързо (особено ако сте начинаещи). Вместо това, поставяйте си малки цели, които да изпълнявате успешно всеки ден.
  • Вода

Приемът на течности е от изключително значение. И все пак, непосредствено преди да стартирате тренировка, не е най-удачният момент за консумиране на вода.

ВАШИЯТ КОМЕНТАР